welcome to my territory

some times we can say that life is great . but mostly life is bad . :)

Friday, April 1, 2011

my darling :D


this is my lovely uncle [ alief ]

mesti pelik kann y i put this pict ? haha ! die lhaa org yg paleng pham me ! :) all my secret , my prob i share wif hi m! he was great ! huhu . rasenye die lhaa makhluk kurniaan Tuhan yg sempurna bagi me ! he minat sorg awek ni . tapy that girl xrespond . kesian kott . huhuhu .



AZIQ ! my ex . . . 

ni ex me yg paling pelik ! sowry to say lhaa ziq ! SUMPAH u mang weird ! huhu . ckp lebar lebor tp at last , nothing ! tapy skrg xcntact die da coz die mara me ! kononny sbb ME AND KAKA AGKT die clash ngn new awek ! giler sengal ! haha 







my beloved cousin [ nany ]

ni anak paklong me ! kire senior lhaa ! huh . nany nh da mcm my advisor lhaa ! wlaupon sometimes kitorg fight , tapy i love her lhaa !


chek munirah kiter ! 

hehe ! yg cun nh bestie me ! :) name die munirah ! for short muni ! :)  nak usya ? cannot lhaa . she's SOMEONE ! haha . brani usya ? flying kick wa kasik !


miss anyss anyssa aka my adek ipar ! :)

ha ! mesty weird je kann ? i call her adek ? act , miss anyss nh adek my darling SYAHRIL ! hehe . me start kamceng ame anyss since me coup ame kezen die . haha! trigt lak mase na hangout ngn g BAHAU ! anyss snggup call my mum tapy result die ? HAMPEH ! ! haha . really miss that moment . . :)




tapy walau pe pon yg jadi , me always syg kamu , kamu dan kamu lhaa ! thanks a lot lhaa semua !!!!!!! muahx :P






No comments:

Post a Comment